Bra jobbat faktiskt!

jajjamen, för nu har jag en fantastiskt proffsig fotobok (om jag får säga det själv) som snart ska ut å manekänga ordentligt! Och så har jag gjort två snygga affischer m. tillhörande logotyp som förhoppningsvis kommer hamna på Torp konferensen och på olika platser i Östergötland för att locka till så många människor det bara går.  Och så har jag faktiskt skrivit klart dokumentationen till "projekt kvinnlig doft" så imorn ska jag kasta in det till lärarna på Jönköpings högskola (om jag törs). Dessutom har jag gått mina introdagar nu, gått delegeringsutbildning och ska göra resterande utbildning imorn -sen är jag en fullfjädrad vårdvikarie ;) 
 
Så nu klappar jag mig själv på axeln och bröstar upp mig lite grann. Tillåter mig att känna mig nöjd. :) 
 
 
tack till min fina och käära modeller ;)<3
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

otroligtlysande.blogg.se

I April 2013 förlovade jag mig med Simon. I Augusti 2013 flyttade vi tillsammans till Örebro där jag läser Medie- och kommunukationsprogrammet. Det här är en tid i livet då jag reflekterar, lär mig, tar tid för mig och formar mitt liv och min framtid. Något man nog förvisso gör hela livet. Följ gärna mig, mina tankar, fotografier och andra kreativa projekt. :)

RSS 2.0