Tillbaka!

Nu sitter jag här igen. I det gula rummet, i hemtjänstlokalen. Jag ska inte börja jobba än, men har ikväll och imorgon att friska upp minnet; introduktion. Det är väldigt värdefullt att gå med ordinariepersonal som verkligen kan sitt jobb och sina kunder och är fantastiska på att inge förtroende hos de gamla.

Men att vänta så här mycket! Ibland är schemat fyllt till bristningsgränsen, och ibland kan man sitta här och vänta i ett par timmar.

Snart går vi ut på kvällsvarvet iallafall!
Och det känns som att tiden stått stilla här sedan sommaren 2012.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

otroligtlysande.blogg.se

I April 2013 förlovade jag mig med Simon. I Augusti 2013 flyttade vi tillsammans till Örebro där jag läser Medie- och kommunukationsprogrammet. Det här är en tid i livet då jag reflekterar, lär mig, tar tid för mig och formar mitt liv och min framtid. Något man nog förvisso gör hela livet. Följ gärna mig, mina tankar, fotografier och andra kreativa projekt. :)

RSS 2.0