Ösregn är sommar är mysigt är kallt

2 skedar kakao
2 skedar socker
1 sked vaniljsocker
1,5dl mjölk
två matskedar kaffe
tre klickar vispad grädde
 
-Det är vad man kan behöva värma sig med efter en regnig dag på Sommarlek. Kall och frusen kom jag hem, men vi har haft det så mysigt! Fiskat i regnet, lekt jaga och spelat boule. Sjungit sånger, pysslat och lekt lekar innte i huset. De är så himla fina barnen, jag blir alldeles lycklig! Jag har världens bästa jobb. Hur roligt som helst att få jobba med så fina ledare, vänner. De är så himla bra de också. Jag tror jag stannar på Sommarlek resten av sommaren. Om jag inte vore så trött. Och om det inte vore för att barnen inte kommer tillbaka efter fredag. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

otroligtlysande.blogg.se

I April 2013 förlovade jag mig med Simon. I Augusti 2013 flyttade vi tillsammans till Örebro där jag läser Medie- och kommunukationsprogrammet. Det här är en tid i livet då jag reflekterar, lär mig, tar tid för mig och formar mitt liv och min framtid. Något man nog förvisso gör hela livet. Följ gärna mig, mina tankar, fotografier och andra kreativa projekt. :)

RSS 2.0